1. Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας

Εξοφλείστε την παραγγελία σας με την παράδοσή της στο χώρο σας. Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε πληρωμή με αντικαταβολή, μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ πιστωτικής κάρτας ή μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό (έμβασμα).
Για να παραλάβετε την παραγγελία σας πιο γρήγορα, μπορούμε να σας τη αποστείλουμε μέσω courier με επιπλέον  χρέωση.
Για περισσότερες  πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στο: 210-2834980-5 ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας.
Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις, από 1.4.2011 τα παραστατικά αξίας 3.000,00 € και πάνω που εκδίδονται προς ιδιώτες (αποδείξεις λιανικής πώλησης) θα πρέπει να εξοφλούνται μόνο με τους παρακάτω τρόπους:
• Κατάθεση/έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας.
• Χρέωση χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας.

2. Παραλαβή παραγγελίας από οδηγό της εταιρίας μας ή παραλαβή από το χώρο μας

Από τον οδηγό: Παραλαμβάνετε τα εμπορεύματά σας εντός τεσσάρων ημερών από τον διανομέα της εταιρείας με επιπλέον χρέωση 10,00 €. Δωρεάν παράδοση για παραγγελίες άνω των 75,00 €.

Από το χώρο μας: Μπορείτε να παραλάβετε το εμπόρευμά σας καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή (εκτός αργιών) από τις 10:00 πμ-4:00 μμ

3. Πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε ένα από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε:

  1. ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: GR41 0110 1330 0000 1334 7017 207 (13347017207)
  2. EUROBANK: GR0702601820000840200469493 (0026.0182.84.0200469493)
  3. ALPHA BANK: GR10 0140 2990 2990 0232 0002 040 (299002320002040)
  4. MARFIN EGNATIA BANK: GR 35 028 0232 0000000169673426 (169673426)

Στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με fax στο 210-2834986. Εμείς μόλις το λάβουμε, θα αποστείλουμε την παραγγελία σας.
Μέσω web-banking μπορείτε να κάνετε την κατάθεση του ποσού και να μας στείλετε με e-mail στο az@hdc-group.eu την απόδειξη της κατάθεσης.

4. Πληρωμή με πιστωτική κάρτα

Δεχόμαστε όλες τις πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard, American Express και Diners.
Στη φόρμα παραγγελίας συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα πεδία (αριθμός κάρτας, ημερομηνία λήξης  και τράπεζα έκδοσης). Οι κάτοχοι καρτών American Express θα πρέπει να συμπληρώσουν και την ημερομηνία έναρξης.
Αν επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα θα πρέπει να είστε παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, έχοντας μαζί σας την πιστωτική σας κάρτα και την ταυτότητά σας. Δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο. Το ίδιο ισχύει και αν παραγγέλνετε για λογαριασμό εταιρείας. Σε αυτή την περίπτωση, η κάρτα θα πρέπει να είναι εταιρική και το όνομα του παραλαβόντος να αναγράφεται στην κάρτα.
Εξοφλώντας με πιστωτική κάρτα την παραγγελία σας έχετε και τη δυνατότητα εξόφλησης του ποσού της παραγγελίας έως 24 δόσεις, από 10,00 €.

5. Έξοδα αποστολής παραγγελίας

Τα έξοδα αποστολής της παραγγελίας υπολογίζονται με τον εκάστοτε τιμοκατάλογο του συνεργάτη διανομών μας. Χρεώνεστε το συνολικό βάρος και τον όγκο της παραγγελίας, το οποίο γίνεται αυτόματα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Η παράδοση της παραγγελίας στη μεταφορική εταιρεία γίνεται εντός δύο ημερών.

6. Καθυστέρηση παραγγελίας

- Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας
Σε αυτή την περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε αν επιθυμείτε να σας παραδωθεί η παραγγελία χωρίς το προϊόν που είναι σε έλλειψη.
Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας .
- Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο
Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

7. Λείπει κάποιο προϊόν από την παραγγελία μου

Σε περίπτωση που λείπει κάποιο προϊόν από την παραγγελία σας, καλέστε μας στο 210-2834980-5 για να σας βρούμε αμέσως λύση.

8. Επιστροφές προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους :
α) Αν η Hellas Dust Control Group με υπαιτιότητα δική της απέστειλε λανθασμένα προϊόντα, ή προϊόντα που έχουν κάποιο ελάττωμα, που έχουν υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π και
β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας). Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων, όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος, ή τον αντιπρόσωπό του.
Ο πελάτης μπορεί από την αρχή να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος, ή αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν εντός 3 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.
Σε κάθε περίπτωση, τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.

Σε περίπτωση που δεν επιστραφεί εντός 3 ημερών, τότε η Hellas Dust Control Group έχει το δικαίωμα να μην  κάνει δεκτή την επιστροφή και την αντικατάσταση του προϊόντος. Το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή πρέπει να συνοδεύεται  με όλα τα έγγραφα  (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνιστάται να προηγηθεί συνεννόηση με την εταιρεία  Hellas Dust Control Group.

Η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
- επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα
- το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
- το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) .
- Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό, μπορείτε να φέρετε/στείλετε το προϊόν στα κεντρικά γραφεία μας. Το κόστος μεταφοράς επιβαρύνει τον πελάτη. Εφόσον το προϊόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν .
- Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς.
- Αν  δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 3 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας το κόστος της μεταφοράς του.

9. Ακύρωση παραγγελίας

- Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία, αλλά δεν έχει παραγγελθεί, ή αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να καλέστε το 210-2834980-5 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας .
- Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 210-2834980-5, ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς.

10. Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τα παρακάτω θέματα:

- Έχει αποσταλεί η παραγγελία μου;
- Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;
- Πότε θα παραλάβω κάποιο προϊόν της παραγγελίας μου που ακόμη δε μου έχει σταλεί;
- Η παραγγελία μου δεν έφθασε ποτέ.
- Ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία μου.
- Λείπουν συγκεκριμένα τεμάχια από ένα προϊόν.
- Θα πάρω απόδειξη όταν παραγγείλω online;

Καλέστε μας στο 210-2834980-5, ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας αναφέροντας τον Αριθμό Παραγγελίας και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας.

ΚΑΛΑΘΙ  

Το καλάθι σας είναι άδειο